dinsdag, augustus 09, 2005

Westerlol

Zaterdag bevond ik me op een BBQ-feest van enkele vrienden en verdraaid nog aan toe het was me wel het feestje. Na een zeer smakelijke maaltijd gepaard gaande met de nodige drank volgde er een duik in het zwembad gevuld met water van een aangename 28°. Tussen 2 baantjes door kregen we een 'Aquavit' geserveerd van een, ik schat, aangename 43°. Daarna nog wat koffie met sexsubstitutes voor het slapengaan. 's Morgens werd ik wakker met een weliswaar kleffe bek maar dit werd gauw verholpen door een kopje verse koffie vergezeld van eieren met spek en tomaten en pistolets, jammie! Dude's eindoordeel: rustgevende omgeving, fijne accomodatie, heerlijk eten en een zeer vriendelijke en vlotte bediening. Ik geeft 4 sterren! And yes, I will be back... P.S.: indien jullie een extra ster willen verdienen stel ik voor om tegen de volgende x een jacuzzi te voorzien en een Thaïse masseuse. Update: de 'jongste' Wim wees me er op dat we al een Thaïse masseuse in ons midden hebben, dus stel ik voor om dan tegen volgende x een Body-to-Body masseuse te voorzien. Alvast bedankt.