dinsdag, augustus 02, 2005

Dude's cinéma-tip

Vanavond op mijn kutfilms, ik bedoel op mijn blades naar de cinéma gerold om naar 'It's all gone Pete Tong' te gaan kijken en ik kan u zeggen ik vond hem meer dan goed. Ja die Paul Kaye (remember Dennis Pennis) die de hoofdrol speelt is zo zot als een achterdeur, wat zeg ik zo zot als een goedgëoliede, dubbele draaideur van een mentale instelling gelegen in Duffel, en pas op ik heb er nog recht tegenover gewoond dus ik weet waarover ik spreek. Ongehoord goed!

2 Comments:

Blogger Folkertje said...

Ik ben een beetje in de war. In het begin wordt gezegd dat het gebaseerd is op waargebeurde feiten, maar op het einde zegt men dat het een fictief verhaal is en dat elke overeenkomstigheid naar echte personages of gebeurtenissen puur toevallig is.
I don't get it...

6:44 p.m.  
Blogger The Dude said...

Ik denk dat de teksteditor te veel gesnoven had.

6:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home