maandag, augustus 15, 2005

Dude's cinéma-tip

Heb zonet The hitchhiker's guide to the Galaxy gezien in euh pré-avant-premiere en ik vond hem bijzonder origineel en grappig! De decors waren ook fingerlicking good. Voor de rest ga ik niks verklappen want hoe minder je erover weet hoe beter. Naast mij zaten er 3 nogal lawaaierige Polen, maar ik heb wijselijk gedaan alsof ik geen Pools verstond (wat ook zo is dus echt moeilijk was dat niet) daar de Pool aan mijn rechterzijde te vergelijken viel met een kleerkast van de Ikea, type 5-deurs. Toen de film begon werden ze gelukkiglijk wat stiller. Ook grappig was dat ik Robbe de Hert zag zitten enkele rijen voor mij, ik herkende hem aan zijn handdoek. Niet echt grappig zou u denken, maar als u de film zou hebben gezien dan zou u de humor er wel van inzien. Ik ga in ieder geval de deur niet meer uit zonder handdoek rond mijn nek! Zou de Robbe iets weten wat wij niet weten? Heeft hij contact met aliens? Is ie zelf een alien? Zoja, dan heeft ie wel serieus aan overacting gedaan met zijn Antwoarps accent. Belgium!