donderdag, augustus 11, 2005

Westerlol foto's!

Zoals getypt in het postje 'Westerlol' van dinsdag heb ik zaterdag met enkele vrienden een zalig BBQ-feest beleefd. Wim ('Onzen Ouwe' voor de vrienden) heeft me vandaag de foto's gestuurd van desbetreffende party. Ik heb ze uiteraard eerst gecheckt of ze niet al te vulgair zijn voor mijn site, want ik heb namelijk een reputatie (huhum) hoog te houden! Zodoende heb ik de foto's die genomen werden toen Wim en Wim (een nieuw komisch duo?) allerlei vunzigheden uithaalden er maar uit gelaten. U wil niet weten wat die vunzigheden waren, geloof me. Klik hier om de foto's te bezichtigen (de vunzige foto's kunnen op simpele aanvraag en mits een kleine vergoeding vernietigd worden, doen jullie moeilijk dan publiceer ik ze alsnog op het net, jullie zijn gewaarschuwd).

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

publiceren die boel dude!

11:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home