zondag, juli 31, 2005

Soms

Soms overkomt een mens al eens iets waar hij plezier zou aan kunnen beleven maar waarvan hij op voorhand eigenlijk al weet dat het wel eens problemen zou kunnen opleveren als hij ingaat op deze zaken. Soms ga ikzelf ook in op zo een zaken, soms niet. Soms is het een afweging waarbij het gezond verstand overheerst, soms ga je puur op het gevoel af en laten we eerlijk zijn soms was je gewoonweg niet goed bij je hoofd op het moment in kwestie. Vandaag had ik zo een moment en ik heb er gewoonweg niet bij stilgestaan en ben er volledig voor gegaan. Wat heb je dan gedaan hoor ik u denken, en dat ondanks het feit dat mijn gehoor er al serieus op achteruit is gegaan. Volgens mijn vorige huisarts komt het doordat ik te weinig masturbeer, u begrijpt waarom ik nu een nieuwe huisarts heb want ik kan u zeggen geloofwaardig vond ik hem niet meer na dat laatste ooronderzoek. Maar ik wijk af, ik heb vandaag dus een compleet seizoen van 'Sex and the city' op dvd gezien en goed bevonden. Nu vraag ik u, als man, is dat nog wel normaal?!?

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

1 seizoen op 1 dag. van sex and the city. dat zou ik als vrouw zelfs niet voor mogelijk achten.
maar ik als film (en serie) liefhebber vind het zalig om uren voor tv te zitten en zoveel mogelijk te zien. is dat nog normaal? ahja, als't niet alledagen gebeurt zeker. en gisteren was't in sommige plaatsen van't land heel slecht weer... dan zou ik mijn dag ook vullen met films. gisteren trouwens op vtm naar een andy garcia bleitfilm zitten kijken, daarna de eerste aflevering van deadwood (een hbo serie).
qua recordpogingen, met "24" heb ik ook uren aan een stuk de ene aflevering na de andere bekeken!
soms moet het gewoon kunnen. al ben ik zelf zo geen sex and the city fan.

8:38 a.m.  
Blogger The Dude said...

Ja erg he. Nu ik moet toegeven dat ik mijn vrouwelijke kant serieus ontplooid heb, hell na dit weekend zeker, nog even en ik scheer mijn benen. Om terug in evenwicht te geraken drink ik nu volop bier en laat ik, al krabbend aan mijn kruis, boeren en scheten a volonté, ya honey! ;)

5:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

duidelijk n'een mens van uitersten, he! :-)

7:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home