maandag, september 19, 2005

Antifa Festival

Daarnet wandelde ik naar huis en kwam ik een affiche tegen van het Antifa Festival en begon ze te lezen. Net op dat moment kruiste er een Hara Krishniaan mijn pad, eerst dacht ik 'hey wat gek een gigantische sinaasappel spreekt me aan', vanwege zijn oranje gewaad maar ik herpakte me en reageerde op zijn vraag "interesseert dat je?" volmondig "ja". Hij nodigde me uit voor een of andere samenkomst die zodadelijk ging plaatsvinden. Ik heb vriendelijk bedankt en keerde huiswaarts. Maar die affiche ging dus hierover: 'Op 29 oktober organiseert Blokbuster in Antwerpen een anti-fascistische dag met meetings, optredens en een fuif. Het zal een interessante dag worden met ook een ontspannende noot. In de media komt het soms over alsof Antwerpen reeds verloren is aan extreem-rechts. Wij zijn het daar absoluut niet mee eens en organiseren verder het anti-fascistisch verzet in de stad. ' Daar ik een aanhanger ben van de zonet uit mijn duim gezogen partij 'VRIJ BELANGRIJK' (een partij vrij van leiders, lijders, en voorlopig ook leden) wou ik dit toch even vermelden. U leest het goed, yours truely vindt de tijd rijp voor actie en zal zich inzetten voor een vrijere, betere wereld en dit met de middelen die hij tot zijn beschikking heeft. 'VRIJ BELANGRIJK' is hiermede geboren en verkeert in goede gezondheid. Santé! Een symbolische reclameaffiche is al in de maak...