zaterdag, september 17, 2005

Weekeindelijk

Verdorie nog aan toe het is weekend en er valt weer heel wat te beleven. Maar o jee dilemma, vanavond is er een 80's fuif in Zaal Jacob waar ik graag vertoef met mijn roos hemdje en wit kostuum aan al roepend van "Miami vice, freeze motherfucker!", maar misschien is het ook wel leuk om wat te jongleren met de openluchtballen van burgemeester Patrick Janssens in hangar 18 en 19. Ik zie nog wel. Morgen is het Zuiderzinnen en het programma doet me denken aan een kalkoen met Kerstmis daar hij even goed gevuld is, niet met eetbare goederen maar met woordkunstenaars, performers en andere artiesten die hun ding komen doen op en rond het Zuid. Uiteraard zal ik aanwezig zijn, als toeschouwer weliswaar maar kom alle begin is moeilijk. U kan mij herkennen aan mijn leesbril, mijn intelligente blik en een dikke Van Dale onder de arm dragend. En u?