zaterdag, augustus 27, 2005

Bourbon Break rocks!

Afgelopen woensdag ben ik naar de Beverse feesten geweest om Bourbon Break aan het werk te zien. Wegens iets te vroeg heb ik eerst nog een ander groepje moeten aanschouwen en het moet gezegd ze bakten er evenveel van als een bedelaar zonder kookplaat, noch gasvuur of enig ander warmteopwekkend middel. Maar dan was het de beurt aan Bourbon Break en vlogen de gebakken biefstukken, hamburgers, saté's en ander lekkers in het rond, ja zoveel bakten ze er van. Stevige rock, zoals ik het graag heb. Fijn gitaarwerk, het soleerwerk deed me af en toe aan Iron Maiden en AC/DC denken, de zang was lekker rauw maar toch zuiver, een ideale combinatie om rock te brengen, de basist beheerste duidelijk zijn instrument en de drummer tja daar kwam mijn haar al van overeind staan van genot bij de soundcheck. Maw een goeie band met toekomst. Het enige wat voor mij wat ontbrak is bloed dat over het publiek wordt gegoten, vleermuizen waarvan de kop wordt afgebeten, etc, u weet wel wat show. Maar het was dan ook nog maar hun 2de optreden dus dat komt wel goed. Ja ik geef two thumbs up, een bank vooruit en een kus van de juffrouw! Rock on!