maandag, juli 25, 2005

Grote markt

Deze week zijn er elke avond gratis optredens op de Grote Markt in A'pen! Elke avond is er een ander thema. Wat het morgen wordt en woensdag weet ik niet en eerlijk gezegd het zal me ook een worst wezen, alhoewel ik misschien wel even ga piepen. Maar mij is het om donderdagavond te doen want dan is het thema Rock! Camden komt, u weet wel die kale die nu meer op tv komt dan op zijn vrouw, just kidding Axl ( je weet maar nooit wie er op je site beland), en het moet gezegd ze maken fijne muziek, bij sommige songs gaat het bloed ook sneller vloeien, zoals bij 'Black paper, black ink', maar waar het me echt om te doen is, is Triggerfinger! Loeiharde, pure, onversneden Rock! U kan mij herkennen aan mijn blik op oneindig, al luchtgitaar of luchtdrum spelend en dat met in mijn rechterhand een ingebeeld plectrum en mijn linkerhand een plastieken beker gevuld met hopvocht, in geval ik net toevallig aan het luchtdrummen ben hou ik uiteraard mijn ingebeelde drumsticks vast, laat ik bijgevolge mijn plastieken beker vallen, wordt de mens voor mij zijn broek nat en zou er al eens een woordenwisseling kunnen ontstaan die dan bezegeld wordt met het trakteren van een pintje. Ik heb uit voorzorg vrijdag maar verlof gevraagd. Zelfkennis blijft tenslotte het begin van alle wijsheid. Ik haal alvast mijn luchtgitaar van de zolder want die moet dringend gestemd worden, ik hoop van u hetzelfde.