maandag, juli 18, 2005

Revolutie (kassaticketter)

Eindelijk ben ik er in geslaagd om boodschappen op kassaticketten van u welbekende warenhuizen te zetten. Ja die internetkraakcursus van verleden jaar begint wel degelijk zijn vruchten af te werpen. Dit is weer een enorme stap in mijn anoniem verzet tegen de gevestigde kapitalistische orde. Uiteraard was dit maar een test en komen er veel diepzinnigere boodschappen op te staan zoals: uw vader is een verslaafde, uw zus heeft kleine tieten en uw bomma stinkt uren in de wind. Dat die onschuldige jobstudent door mijn acties nu zijn werk kwijt is, tja dat neem ik er maar bij want you can't make an omelet without breaking some eggs.
Als hier geen revolutie van komt dan weet ik het niet meer.

P.S.: er is wel een kleine typfout in mijn bericht geslopen, want zoals iedereen wel weet is uw moeder tijdens de feestdagen open van 23 tot 6.