donderdag, juli 07, 2005

Vlaamse horror (geflickt)

Via mijn connecties in de Vlaamse filmwereld heb ik vernomen dat er plannen zijn om een Vlaamse remake te maken van de amerikaanse horroklassieker 'The swamp thing'. Klik op de pic om de proefposter te bezichtigen. Ik vind hem nu al angstaanjagender dan de originele film zonder ook maar 1 seconde beeldmateriaal te hebben gezien.

Update: Willy kon er niet mee lachen en heeft me zijn laatste nieuwe hitsingle 'Ovaal, ogen zo ovaal als een opaal' opgestuurd. Hij dreigde, en ik citeer, met volgende verschrikking: 'indien u nu niet stopt met mij te redicolis... riducili.... ridiculaser...., belachelijk te maken stuur ik u mijn volledige oever...uevre...oevrue, dinges op en zal mijn lichaamsbewaker u verplichten om er gnas...snag...ansg, heel de dag naar te luisteren.' Na bekomen te zijn van deze dreiging van ongekende wreedheid kreeg ik alweer een mokerslag in het gezicht daar er ook nog het volgende te lezen viel: 'getekend: Dicky Summers, idd u leest het goed ik ga namelijk internationaal.' Een mens kan veel verdragen , maar dit is overdreven.