dinsdag, juni 28, 2005

Ziek

Niet te geloven, ziek met dit prachtige weer. Een keelontsteking waardoor ik klink als Barry White die zonet een snipverkouden kikker heeft ingeslikt en sinussen zo ontstoken dat de snot tot in mijn buis van eustachius lijkt te kruipen. De druk achter mijn ogen is zo hoog dat ik schrik heb dat ze eruit gaan poppen. Ik heb al 2 kabouters in mijn hoofd op onderzoek gestuurd, alhoewel dat ook in een droom kon geweest zijn of was het alweer een hallucinatie? Eén van de gunstige neveneffecten van de medicijnen die ik van mijn dokter moet slikken. Nu moet ik gaan want ik zie net dat er elfjes door mijn slaapkamer zweven die lonken om hun te volgen naar daar waar de lucht paars is en het gras hemelsblauw waarin enkele gnomen staan te grazen, en zie ik het nu goed, jaja smurfen op weg naar een feestje in Nergensland. Is het nog ver Grote Smurf? Kwietkwiet...

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ondertussen nog nie beter?
alvast beterschap gewenst!!

10:28 a.m.  
Blogger The Dude said...

Nee niet echt, klink nog steeds als een zeehond die zonet 5 vellen schuurpapier (p-60, kenners weten wat ik hiermee bedoel) heeft verorberd, en dit doorgespoeld heeft met 4 glazen absint.
Thx!

11:15 a.m.  

Een reactie posten

<< Home