woensdag, juni 22, 2005

BBQ à la cheapo (Dude's zomertip)

Daar ik nog geen spreekwoordelijke nagel heb om aan mij gat te krabben dwing ik mezelf om creatief te zijn en goedkope maar doch typisch zomerse activiteiten te verzinnen. Aimabel persoon zijnde deel ik graag met u mijn ideëen. Vandaag: de barbecue! Deze BBQ kost u nauwelijks €2, op sommige plaatsen zelfs maar €1, en is in zowat alle supermarkten, doe-het-zelvers, etc verkrijgbaar. Te vinden aan de ingang of gewoonweg op de parking zelf! Als dat niet handig is!

Smullen maar!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ervanuitgaand dat ge een pan hebt, ergens een buur met kippen en dat ge vuur kunt maken door 2 houten stokskes over elkaar te wrijven!!

10:50 a.m.  
Blogger The Dude said...

een pan lijkt me niet echt noodzakelijk, alhoewel miss wel hygïenischer, voor een kip raad ik u deze tip aan: http://dudesplace.blogspot.com/2005/05/dwaalspoor-kooktip.html
en vuur, tja passie in overvloed...

6:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home