woensdag, juni 29, 2005

Trojan Premium Latex Condoms (commerce)

'Lubricated, Ultra Thin, Economy Pack, 36 condoms.' Niks speciaals zou u zeggen en idd u hebt daar ook een punt, alleen sommige klantenreviews zijn best wel grappig: 'Rolls right onto your weiner. I use these all the time. I use a lot of prostitutes and I never trust a hooker's choice in condoms, so I bring my own. There all lubed up and ready for insertion. I did get one girl pregnant though using this brand, but she never knew my last name so it all worked out.'
(Thx Petra)
Alhier een site waar u versiersels kan downloaden om dan uit te knippen om uw, zoals ik hem graag noem, paard van Troje wat euh indrukwekkender (is it possible?) te laten uitzien. Dit is duidelijk een site die ik er voor u zet maw. Ja, u daar met uw pony van Ertvelde.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

graag gedaan.

2:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home