dinsdag, mei 17, 2005

Vlaamse horrorfilm (pic)

Via mijn connecties in de Vlaamse filmwereld is het me ter ore gekomen dat de eerste Vlaamse horrorfilm in de maak is. Ik heb, geheel exclusief, al een promotieposter te pakken kunnen krijgen. Ziet er echt wel veelbelovend uit, van de poster alleen al begin ik zowaar te trillen op mijn benen, het angstzweet breekt me uit. Merk ook de zeer professionele make-up technieken op, Freddy Krueger is er een mietje tegen! Klik hier, en begin maar alvast te sidderen en te beven!

2 Comments:

Blogger Lapin McAdam said...

Aaaargh!! Slapeloze nachten, nachtmerries en hallucinaties zijn vanaf nu mijn deel ..
Kon daar geen waarschuwing NSFP ("Not Suitable for Pussies") bij ?

6:00 p.m.  
Blogger The Dude said...

Helaas, het wordt nog erger: er doen al geruchten de ronde over 'Vlaamse zangers!, second blood'. Nu nog zo een tsunami en het is compleet.

7:09 p.m.  

Een reactie posten

<< Home