zondag, oktober 31, 2004

ELKE's mail

`t Is alweer 2 weken geleden. De tijd vliegt hier echt wel. Is een goed teken he.. Hier is nog steeds alles super goed! Heb een fantastische `hostfamily` en de kinderen zijn heel aangenaam. Ethan, de jongste, was vorige week ziek en nu is het Noahs beurt. Allebei serieus wa koorts. Ze hebben een of ander virus maar is gelukkig een kinderziekte dus ik hoop dat wij ervan gespaard blijven...

Wat ik de laatste weken heb gedaan...
Zoals elke dinsdag naar Starbucks. Is wel plezant om iedereen elke week is ne keer te zien. Wij hebben een super fijne cluster. Ik weet niet of ik jullie dat al verteld heb maar in mijn cluster zijn zo`n 60-tal andere aupairs. Ik ken ze bijna allemaal, nee ni bij naam das teveel om te onthouden. Er zijn er veel van Duitsland, Zuid-Afrika en Chili. Die hebben zo hun eigen groepje en praten vrij veel in hun eigen taal. Wel gek want je zou denken, je komt toch naar hier om mensen te leren kennen van over heel de wereld... Maar over het algemeen is het super fijn. Ja, ik moet toegeven dat ik mij hier wel goed amuseer.
De vrijdag ben ik met Angelica (Zweden), Oksana (Rusland) en Marie (Frankrijk) gaan eten in een Thais restaurantje, vrij pikant maar wel heel goed! En daarna zijn we de film `Shall we dance` gaan zien. Is met Richard Gere en Jennifer Lopez. Heel goed!

Zondag zijn we gaan bowlen. Ik was 2des van de 4, goe he. En ik heb 3 strikes gegooid. Ja ik weet het, ik ben goe... ;) Dan deze woensdag ben ik met een aantal Duitse mensen naar `the Piano bar` gegaan. Is zo tof hier. Ze spelen heel den tijd van diee goeie piano en drum muziek. En vrijdag was het zover... HALLOWEEN! Da wordt hier super hard gevierd. Wij hadden een Halloween Party van onze en nog een andere cluster. Het begon om 21u en eerst moesten we door `the haunted forest`. Ale eerst, na 2 uur aanschuiven was het eindelijk aan ons.. Der was super veel volk, ni normaal.. Dus wij door het bos en we dachten dat het super griezelig ging zijn maar da was ni echt. `t stak wel heel goed in mekaar. Het was een wandeling van een half uurtje en overal stonden griezel standjes en er liepen heel den tijd mensen rond die ons lieten verschieten. We moesten ook door een doolhof. Da was helemaal donker en overal waar je voelde was wel iets raars. Ik weet nog steeds niet wat het was... Soit, `t was knap gedaan maar niet de moeite om er 2 uur voor aan te schuiven. Maar nu ik hier ben moet ik da toch is gedaan hebben zeker.
Daarna was het party.. Iedereen was zo cool verkleed. Ik ga proberen wat foto`s mee door te sturen! Ja, halloween is eigenlijk wel tof. Alle huizen zijn versierd met pompoenen, morgen gaan de kinderen `trick or treaten`. Is zo is iets anders he. En overal vind je winkels met enorm veel kostums in alle maten en vormen. Echt super om allemaal te zien...
Ga het hierbij laten, veel leesplezier en tot mails!!!
Heel veel groetjes