donderdag, september 16, 2004

Vandaag met Elke gechat, ziehier een selectie uit het chatgebeuren

elke zegt:t was van gisteren op vandaag Joods nieuwjaar

elke zegt:dus dinsdag coffee night bij de beruchte STARBUCKS
elke zegt:Heb daar kei veel andere aupairs leren kennen, die hier al veel langer zijn dan mij
elke zegt:was echt wel fun
elke zegt:wa was ik blij dat ik uit mocht gaan
The Dude zegt:hehe
elke zegt:echt uitgaan e
The Dude zegt:roken!!!
elke zegt:en ik mocht zelfs ROOOKEEEEN
elke zegt:wiehoo
elke zegt:alleen geen alcohol
The Dude zegt:is gewoon een afkickkuur

elke zegt:dus woensdag had ik een bad day
elke zegt:ik miste iedereen zo hard

elke zegt:vandaag heb ik in de basement met de kids gespeeld
elke zegt:deze morgen
The Dude zegt:censuur?
elke zegt:nee censuur, das veel leuker
The Dude zegt:haha
elke zegt:en nu zijn jerry en noah naar the temple
The Dude zegt:ah The temple of doom
The Dude zegt:goeie film
The Dude zegt:spelen ze die daar nog dan?
elke zegt:haha
elke zegt:your so funny

elke zegt:Ah morgen ist roadrally
elke zegt:mag ik weer uitgaan
The Dude zegt:hehe
The Dude zegt:met die andere au pairs
elke zegt:in de voormiddag gaan we naar de zoo met de kids
elke zegt:en in de nm ben ik vrij
elke zegt:en s avonds ist roadrally
elke zegt:sheila (andere au pair) woont vlakbij mij
elke zegt:wel een toffe
The Dude zegt:ah leuk
The Dude zegt:voila ge kent al mensen zie
elke zegt:en lee en cara (andere au pairs)

elke zegt:big kiss an big hug

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hello everybody,

Hier een dringende algemene oproep aan allen die deze site lezen: Willen jullie Bart aub wat sponsoren zodat hij mij kan komen bezoeken... Het stuk van de Brazilian chicks heeft hij er tussenuit gelaten, das waarom hij zo graag wil komen, ja er zijn hier wel wat!!! ;)

Greetz ELKE xxx

2:49 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Yes another comment from me again:

Volgend jaar als ik terug in het Belgenlandje rondloop, denk ik da jullie mij terug gaan moeten leren drinken... `t Is hier echt wel the place to be om van alles af te kicken!!! Hoewel ik echt blij zal zijn dat ik niet langer een nicotineverslaafde ben... Sorry Wim, das ni goe voor uwe commerce he. Maar hoorde dat jij en Bart ook gaan stoppen. Bij deze wens ik jullie op voorhand al super veel succes en steun elkaar in goede en slechte tijden he... ;)
By the way, vandaag gebeld me ons mama en ze vertelde me dat zij elke dag 3.60euro opzij gaat leggen en als ik echt gestopt ben met roken krijg ik dat. Da is toch een super motivatie... Thanx Mommy

Daarnet familieparty gehad. t Was van gisteren op vandaag Rosh Hashanah (Joods Nieuwjaar). Speciaal hoe die een familyparty doen. We waren daar op nog geen 2 uur buiten en hebben soep met metzaballs (of zoiets), turkey and beef met asperges en patattenpuree en een dessert. En die eten alles alleen met hun vork, da kan ik dus echt ni. Ik hang dan van boven tot onder vol!
En uiteraard hadden we ook appels met honing dit is voor een `sweet year`. Wel tof om zo is in een totaal andere cultuur te leven.
See ya later ELKE

3:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home