dinsdag, september 14, 2004

ELKE 11 sept

Hello iedereen,

Dit is de eerste keer dat ik de kans heb om te mailen...
Zal ff kort vertellen hoe het hier is, hou het kort want ik ben zooo moe!!
Eerst en vooral heb ik een heel goede vlucht gehad, ik zat met een belgisch meisje die ook als aupair ging dus da viel al mee (hoewel ze zo kon zagen en na 5 min wist ik al heel haar leventje) Ach tja was toch blijj dat zij naast mij zat, want den tijd is gevlogen...
New york, wat een stad, ni normaal! Echt wel de moeite om er is geweest te zijn, al die mega grote gebouwen.. Als de zon schijnt loopt ge nog in de schaduw! Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik daar geen jaar ben, zo een drukte en al die mensen die zo gehaast zijn pff niks voor mij. De cursus was wel grappig. t Was echt van `do not shake a baby` en van die fratsen. Die dachten soms wel da wij dom waren maar goe gelachen en veel nieuwe mensen leren kennen! Da was het fijne deraan.. Wel vermoeiend want ge moest heel den tijd openstaan voor `socializing`.. Privacy wa er ni echt.
En vandaag was `the big day`: Ik ben vanmiddag aangekomen bij mijn `hostfamily`. Amai wat was ik zenuwachtig. Noah (de oudste) en Joanne (mama) stonden mij op te wachten in een t-shirtje met de Amerikaanse vlag op :). Jerry (papa) en Ethan zaten nog in de auto omdat Ethan in slaap was gevallen. Het eerste contact viel goed mee dus da was al heel fijn. En jaja direct een knuffel, pff da ;oet ik toch nog wel gewoon worden zene. En ik zit in een bangelijk huis, super groot... We zijn daarnet gaan eten in een `australisch` getint restaurant. Lekker en gezellig. De kids zijn nogal vrij actief dus ik vermoed dat ik mijn handen zal vol hebben...
Ah Bart:ze hebben hier een webcam en een microoke...
Karin: bedankt voor je lieve fijne mailtjes en u ni meer te hard ergeren he..
Debby: wens ons mama nog veel sterkte met de verbouwingen en doe onze papa de groetjes
En al de rest bedankt voor je mailtjes en voor de vroege verjaardagswensen

Ik hoop dat ik morgen of een van de volgende dagen tijd ga hebben om ne fatsoenlijke mail te sturen...

Ik vermoed dat ik hier echt wel ga moeten stoppen met roken, this will be hard...

Groetjes ELKE

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hello,

Wil nog graag iets bij mijn mail voegen. Wel handig dat da zo maar gaat nu... Thanx Bart!!!
In New York was ik buiten met Hanna (Belgie) en Saskia (Duitsland) een sigaretje aant roken. Hanna en ik waren ff int Nederlands iets aant vragen aan elkaar waarop Saskia bloedserieus vroeg: Why do you speek dutch in Belgium? Da was op diee moment zo grappig, op zich natuurlijk geen domme vraag maar voor ons is da zo vanzelfsprekend e. Ik weet ni of jullie dit grappig vinden maar probeer je dat voor te stellen, wij gingen der in ieder geval aan...
Sorry wilde dit ff delen met jullie ;)

ELKE

3:31 a.m.  

Een reactie posten

<< Home